☰ Menu
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Świnoujściu
Herb Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Świnoujściu

Poniedziałek 22.10.2018

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Obsługa klienta

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Wszystkie sprawy kierowane na piśmie, dostarczane bezpośrednio przez Klientów Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej oraz przychodzące faksy i poczta elektroniczna są przyjmowane i ewidencjonowane przez sekretariat w rejestrze korespondencji przychodzącej, w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00.

Klienci są przyjmowani przez pracowników w godzinach od 7:00 do 15:00.

Reklamacje dotyczące dostaw ciepła przyjmowane są telefoniczne całodobowo przez dyspozytora, natomiast przez pozostałych pracowników - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

Procedura postępowania oraz wzory wniosków dot. przyłączenia do sieci ciepłowniczej i sprzedaży ciepła znajdują się na stronie internetowej Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Świnoujściu.

Dzwoniąc pod numer (91) 321 39 13 lub odwiedzając osobiście Biuro Obsługi Klienta uzyskacie Państwo w jednym miejscu informacje o świadczonych usługach.
W Biurze Obsługi Klienta można między innymi:

  • pobrać odpowiednie formularze wniosków,

  • uzyskać informację o możliwościach przyłączenia do sieci ciepłowniczej,

  • podpisać umowę o przyłączenie do sieci,

  • podpisać umowę sprzedaży ciepła,

  • otrzymać aktualną taryfę dla ciepła,

  • uzyskać informację nt. faktury za ciepło,

  • złożyć osobiście lub telefonicznie reklamacje dotyczące realizacji umowy i rozliczenia za pobrane ciepło,

  • zgłosić awarię lub zakłócenia w dostawach ciepła,

  • uzyskać informacje o przewidywanych przerwach w dostawie ciepła,

  • zlecić usługę konserwacji węzła cieplnego oraz Pogotowia Ciepłowniczego.

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00. W przypadku awarii i zakłóceń w dostawie ciepła można dzwonić całodobowo pod nr tel. 993 lub (91) 321 99 23.
 

Informacje udzielane są także pod adresem e- mail: sekretariat@pec.swinoujscie.pl


Kontakt telefoniczny:

Centrala / Sekretariat: 91 321 36 48

Biuro Obsługi Klienta: 91 321 39 13
Pogotowie ciepłownicze: 993

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Świnoujściu wykonuje usługi konserwacji węzłów cieplnych w ramach odrębnych umów, obejmujące:

- utrzymanie instalacji węzła w szczelności - likwidacja przecieków;

- likwidację niedogrzewań – nastawy urządzeń i regulacje automatyki;

- czynności konserwacyjne urządzeń węzła cieplnego.

 Odbiorców ciepła zainteresowanych zawarciem:

- umów o konserwację węzła cieplnego - pobierz,

jak również organizowanymi przez PEC Sp. z o.o:

- usługami konserwacji instalacji odbiorczych centralnego ogrzewania - pobierz

- usługami Pogotowia Ciepłowniczego - pobierz

prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Sprzedaży PEC Sp. z o.o. ul. Daszyńskiego 2

 Zapraszamy do współpracy.


 

Wytworzył:
Katarzyna Mikulska-Warmbier
Udostępnił:
Katarzyna Mikulska-Warmbier
(2009-10-13 11:54:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Katarzyna Mikulska-Warmbier
(2015-10-27 13:31:53)
 

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X